Friday 3 October 2014

LITTLE MUST HAVES.

Evo došli smo i do September Must Haves. 








































Jo Malone Wood Sage & Sea Salt Cologne (£40) je definitivno moj favorit kada su mirisi u pitanju.. Prilično svež i blag miris. Preporučujem!

Bumble and bumble Pret-A-Powder (£21.50) je proizvod jednostavno savršen za moju kosu.. Suviše mekan i previše dobar za moj ukus. Ja se trudim da dam svojoj kosi odličnu negu, a to je ono što sam i tražila, ne mogu bez njega!

Anastasia DipBrow Pomade in Blonde (£15) u paru sa Liz Earle Brow & Eyeliner Brush (£12.50) je savršen proizvod za moje obrve. Osećam se kao šminkerka kada koristim ovo, to je san za rad! Ne mrlja i ne popušta tokom dana. 

NARS Eyeshadows je još jedan must haves! Ja ga koristim svakodnevno i odlična je formula za lepotu. To je jedna od najboljih stvari koje sam ikada kupila! 

Naruči ovde:



Jo Malone Wood Sage & Sea Salt Cologne
Liz Earle Brow & Eyeliner Brush
Anastasia DipBrow Pomade in Blonde
Bumble and bumble Pret-A-Powder
NARS Eyeshadows













2 comments:

  1. Aaaaa taj parfem je fenomenalan!!!!!
    Http://keepitchicbysasha.blogspot.com/

    ReplyDelete