Monday 22 September 2014

DENIM OUTFIT

Iskoristite poslednje dane leta koliko god možete.. Nedelja obećava da će biti malo toplije i više temperature.. Današnji autfit: kratak šorc. Uskoro odlazi iz mog ormana:-/ Znači, ne preostaje mi ništa drugo nego da uživam još par dana u njemu.. Od cipela ne mogu da se odvojim, jer su preudobne i preporučujem ih svima. Mogu biti i dio jeseni ;-)















Cena:

Nine West $129 Naruči OVDE.






H&M $15.00 Naruči OVDE.
Mango $39.99 Naruči OVDE.
Rebecca Minkoff $195.00 Naruči OVDE.
Choies $67.90 Naruči OVDE.
Genetic Denim $152.00 Naruči OVDE.

Balmain Rasprodato



















H&M $29.95 Naruči OVDE.























Post written by: Christinna.
Komentarišite...

23 comments:

  1. Love this outfit, especialy boots!
    I follow you on GFC, Google +, Twitter and Instagram, If you want you can follow me back! <3

    www.misstyrafashion.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Već te pratim odavno:-)
      Imaš odličan blog.

      Delete
  2. Predivna kombinacija, jako je lepo i uskladjeno.
    Mozes li pogledati moj blog nov sam :))

    http://dimi-cool.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hvala:-)
    rado ću pogledati tvoj blog..

    ReplyDelete
  4. Ovde su već dani postali hladni, ali sunce ne odustaje ;) Divan outfit, svidja mi se denim set i štikle su centar pažnje :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. da znam haha malo promaseno ali ipak moram da uzivam u krajnjim ljetnim danima:-)♥
      pratim te;3

      Delete
  5. http://pinkpeople19.blogspot.com/ Izvini ako smetam,nova sam pa pisite ideje sta da radim dalje:-) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. odlicno:-3 prati me na google-u i na blog-u ja tebe pratim vec:-)

      Delete
  6. Kao i u komentarima iznad - i ja cu morati da pohvalim cizmice! Celokupan outfit je dobar, ali cizmice su mi toliko odvukle paznju! :)
    Nadam se da cemo se zapratiti kako bismo nastavile sa uzajamnim citanjem

    lamiastoria018.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. :-) pratite me na google-u i blog-u.

    ReplyDelete
  8. Zdravo draga Kristina,
    htela sam pre svega da ti se zahvalim što si posetila moj blog i ostavila komentar.
    Htela sam ovde da ti odgovorim jer ne znam da li bi tamo videla.
    Koristim Canon EOS 1100D i kit objektiv.
    Ukoliko imaš još nekih pitanja, slobodno pitaj :)

    Tvoje fotke su mi baš zanimljive...i outfit je super :)
    Ukoliko želiš, možemo da se pratimo preko gfc-a?
    Veliki pozdrav,
    Marina
    http://marinamarry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Svidja mi se outfit, super je!:-)

    www.ivasarabeauty.blogger.ba

    ReplyDelete
  10. Super post
    http://fashionbypam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nice outfit , love the bag :)

    esfashionup.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Hvala Aleksandra:-)
      Tvoj blog mi se veoma sviđa, pratim te.

      Delete