Saturday 20 September 2014

KOŽNA KOMBINACIJA


Neću mnogo zadržavati, današnji outfit: majica, kožne pantalone, duks vezan oko struka, i moje drage čizmice-štikle.. Sa malom torbicom, sunčanim naočalima i pogled gore! Odlična kombinacija za ove naše 'jesenje' dane. ♥













Cena:


H&M $34.99 Možete naručiti OVDE.







Alexander Wang $119.00 Možete naručiti OVDE.
Choies $69.99 Možete naručiti OVDE.












Theory $955.00 Možete naručiti OVDE.

Bag $27.90 Možete naručiti OVDE.




MSGM $398.46 Možete naručiti OVDE.








6 comments:

  1. Super ti je blog.Mozes li ti pogledati moj?❤❤��

    ReplyDelete
  2. Super kombinacija ,ja imam takve hlace nedavno sam ih kupila udobne su skroz :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno se slažem sa tobom:-)♥
      Hvala:-*:-*

      Delete
  3. Ovo mi je super! Koznjak je sjaajan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvaala najdraza.
      tvoj blog je perfektan;-)

      Delete